Kattlikzm Skrevet Desember 10, 2013 Share Skrevet Desember 10, 2013 Morn! Har fått vann under mattene IGJEN (begynner å bli lei nå!) Er verst på venstre matte bak. Mattene foran er tørre. Haster litt å få dette fikset nå. Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! Har lagd en tråd om dette før, og da ble fuktsperren tettet godt igjen med sikaflex. Bilen har holdt seg godt, helt til snøværet kom. Har lagt merke til at vannet kun kommer inn når man kjører. Noen som vet hva problemet kan være? Leste litt på en annen side hvor noen påstod at denne delen kan være problemet: Hvor sitter isåfall disse tingene? Noen som har delenr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det bildet ser ut som plastdekselet og jekkfestet under på en E39. Har du sjekket om du kan ha rusthull eller andre åpne plasser under det kan komme inn? Tett drenering fra takluke er en annen feil som er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 håper for guds skyld at det ikke er rusthull. Kan heller ikke se om det er andre åpne plasser heller. Kan det være takluken? Har kun brukt den i tørt vær siden jeg kjøpte bilen. Vet du hvor drenering hullene til takluken er? ser bare to foran. Edit: Er forresten vann ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Det skal være 4 dreneringshull mener jeg,et i hvert hjørne. Slangene går ned langs takstolpene. Hvis det er veldig vått og fuktig under luka kan det tyde på at det er tett et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Er ikke kald/vått rundt taket på noen som helst steder. Merkelig? Er heller ingen synlige vannskader i taket. Har lagt merke til at høyre siden er tørrere enn venstre. Er forresten vått under matten ved den "tunnel" tingen i midten og . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå