Bikerider Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 Hei, trenger en E34 delebil, eventuelt bare noen deler om noen har dette. Delen jeg trenger er startmotor til 525 og Eletrisk vindusheis til førerdør. Kunne også trengt nytt V8 panser, Fremseter og demper til bagasjeluke, men dette er ikke så kritisk. Om du ar noe av det jeg trenger, Venligst send meg en PM eller send en mail ronnysolheim@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 eg har ein vindusheis med motor og reservemotor til førerdør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Jeg har starter og dempere til luke Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikerider Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Jeg fikk desverre problemer i helgen med at motoren ikke går sikkelig når den blir varm. Vil derfor ikke legge ut penger på den før jeg får motoren til og snurre normalt igjen. Ellers takk for svar, så gir jeg en lyd om jeg jeg får den i gang igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå