mege34 Skrevet Desember 11, 2013 Share Skrevet Desember 11, 2013 noen som vet hvor venstre baklykt på e34 stasjonsvogn er jordet? skulle bytte pære i bremselyset forleden dag og så det ikke var lys i kjørelyset heller (kun på venstre siden) så kjøpte ny til den og men der kom ikke noe lys. blinklys og tåkelys funker men ikke brems eller kjørelys. har testet med pæreholder som jeg vet funker så er ikke denne og samme med pære så tenkte då å sjekke jordingen. noen som vet kor den er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2013 Ingen som vet kor den e jordet ? Har lite lyst og stå i trang garasje og rive opp alt baki der for å følge ledningen. Anyone? sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 har då fått testet i kontakten med multimeter og viser seg at den er død, der er jord og strøm til blink men ikke til baklys og bremselys. går disse to på felles sikring, hvilken sikring er det? har sett over diverse sikringer og prøvd og bytt om på de i motorrom som eg fant ut skulle gå til lykter (var sikkert forran) men uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 kansje det er et sted disse har en tendens til og "gnages" over eller nokke? kontakt som kan dette ut? hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Jeg vet ikke noe om jording eller noe, men standard på alle biler er at det blir brudd mellom karosseri og bakluka, der den åpnes og lukkes. Kan jo sjekke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Jeg vet ikke noe om jording eller noe, men standard på alle biler er at det blir brudd mellom karosseri og bakluka, der den åpnes og lukkes. Kan jo sjekke der der var det brudd ja og det ble lappet for en stund siden, men det hjalp bare på varmetrådene mine og baklykten henger ikke med i luken men står i karosseri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2013 Har då følgt ledningene til gm under bak sete. Avisolerte og målte der og (10cm fra gm) var like dødt. Er d ny GM som må til då? Isåfall e det bare å passe på at d e samme nummer på den eg bytter til ? sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nizzoboy Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Jeg har noen samme feil som deg.. Funnet ut av det!? Jeg har sedan 520,..Har to feil:1. Lyser ikke i baklyktene mine utenom ett tåkelys og blinklys..2. Ikke noe av instrument lys fungerer. Ikke noe orange lys bak speedometer eller knapper..Noen som vet hva det kan være?!? Har sjekka alle sikringer under panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 eg fant egentlig ikke ut av problemet, bare la opp nye ledninger til kjørelys og bremselys og koblet de til på hin siden. men jeg hadde ikke feil i instrumentet og hadde heller ikke lkm i bilen, hvis du har det kan det godt hende det er den som er begynt og synge på siste verset. har hørt de kan finne på mye rart då. finner de billig på nettet då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå