Risør Skrevet Desember 13, 2013 Share Skrevet Desember 13, 2013 Hei! Har en original E39 M5 frontfanger med nye lister, rammer til tåkelys og gitter som bare ligger i veien. Støtfangeren har en del sprekker og må fikses før lakk. Det mangler også noen biter i underkant av støtfangeren mot innfesting av innerskjerm. Her må man være litt "kreativ" 500,- eventuelt bud. + frakt Bilder kan sendes på mail ved interesse. Støtfangeren er pakket inn i emballasje klar til eventuelt å sendes. Holder til i Risør Mvh Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risør Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Bilder lagt til i tråden. Har fått bud på 300,- Noen høyere? Mvh Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackbmw Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 350, pris på frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risør Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Hei igjen!Har allerede fått bud på 350,- ved henting.Vet ikke hva frakt kommer på.Tror ikke jeg selger denne for under 500 om jeg må ordne med frakt i tillegg.Mulig jeg heller lar den ligge til våren om ikke budene går litt opp. Er vel litt bedre marked for denne da håper jeg Mvh Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 hei , er ny på forum her. Nettop kjøpt en e39 var en god bil t.o.m toppen rykk............... nå er den min projekt bil og j vil ha fangeren. kan gi deg 500 + frakt. Mvh Ahmed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 sms 99852929 for videre int' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risør Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 Skal forsøke å stikke innom posten i morgen for å få et anslag på frakt, slik at dere som byr har en viss peiling på hva det vil koste. Har fått en del bud på PM også. Noen som går over 500? Mvh Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Risør Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Sjekket pris på å sende med Posten i dag og de mente den ville gå som Norgespakke med lengdetillegg på til sammen 248,- Mvh Harald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ikky_g Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 kan få 800 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå