kragz Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Har en 2004 e46 touring som jeg sliter med at det dugger ganske mye i, merker ikke så mye når det er tørt været, men så snart det blir litt fuktig dugger alle rutene, jeg kjøre stortsett med ac på og har ikke på resirkulering. virker som den er tørr å fin i dørken, hva kan det være? noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 er det lenge siden du har skifta pollenfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2013 har ikke hatt bilen mer en 2-4 måner så jeg vet ikke når det var skiftet sist, kan pollenfilteret ha så mye å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Teien Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 ja kan det er det tett så klarer ikke vent vita fjerne fukteheten osv jeg hadde prøvd det først å skifte pollen filter er lurt skifte pollen filter mist en gang i året mange glemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimkjolseth Skrevet Desember 16, 2013 Share Skrevet Desember 16, 2013 Sjekk at filteret ikke er vått. Mitt var det i E46 sedan og da er det logisk at rutene dugger når fukt blir trekt inn i bilen. Du kan bare kjøre uten nå på vinterstid, er verre på sommeren når det er støv i lufta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 har bestilt nytt filter! skal ta ut det som er der for å se hva som skjer, det såg litt vått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kragz Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 har nå byttet pollenfilter å alle duggproblemer er borte!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå