håkon_w Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Hei, Jeg tenkte å høre noen i larviksområdet vet om det er et sted jeg kan leie for å skru på diverse ? Trenger ikke være digert, men plass for en bil må det være. Et lite avlukke på en låve etc. Kanskje det er fler som er interesserte i dette og vi kan leie en litt større plass? Noen som vet om noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådemm Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hei, Jeg tenkte å høre noen i larviksområdet vet om det er et sted jeg kan leie for å skru på diverse ? Trenger ikke være digert, men plass for en bil må det være. Et lite avlukke på en låve etc. Kanskje det er fler som er interesserte i dette og vi kan leie en litt større plass? Noen som vet om noe? Heisann. Har du fått deg et sted hvor du kan skru bil. Hvis ikke kan jeg tilby deg to alternativer like ved E-18 på Sem utenfor Tønsberg. Det minste av lokalene er på ca 60m2 og har plass til to biler + full annenatasje for lagring av div. Takhøyde ca 2.5 meter. Det andre er betraktelig større ca 160m2 med takhøyde 4.2 meter og nesten ny to søylet løftebukk med i leie. Totalt er det her plass til maksimalt 6 biler pluss en i løftebukk. Lokalet er meget godt egnet hvis du allierer deg med noen flere som kan dele på leia. Det store lokalet er ledig på kort varsel, det mindre er ledig fra 1. april. Begge lokaler har i tillegg tilgang til toalettanlegg.(Helt nytt under oppføring) Interessert? Ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå