joakimkjolseth Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 Hei, har en 1999 mod E46. Forrige eier bytta lykter på bilen til xenon med halogen angel eyes. Jeg bytta selv ut angel eyesene med RGB LED, dvs multicolor LED. Greia er at strømforsyninga til de nye bare skal ha + og - inn, så jeg har bare bruk for kablene som tidligere gikk til angel eyesene på høyre side. Da står nå kablene til venstre side uten lys noe som gir feilmelding i displayet i speedo og gjør at venstre blinklys lyser konstant. Så jeg skulle hatt noen gode forslag for å få bilen til å tro at det er er et lys der.
rimol1993 Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 hadde bare bruk for kabler på en side av angeleyes jeg også, men kobla uansett sammen alle fire for å slippe dette. Du kan jo eventuelt koble på en motstand på den siden du har feilmelding på. Eller rett og slett bare bruke en BMW scanner og fjerne pæresjekken på parklysa
joakimkjolseth Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Skrevet Desember 16, 2013 Koble sammen begge sidene var det første jeg gjorde, men dette ble bare tull. Først så blinka lysene konstant, uansett va. Fullt diskoshow i angel eyesa, tenkte de kanskje fikk for lite strøm da det er typisk led lys å forsvinne helt istedefor å dimmes slik som halogen. Satte inn et rele og blinkinga slutta, nesten. Nå blinka de bare en og annen gang under kjøring. Fant ut at dette var fordi jeg hadde brukt to pluss inn på releet. Men dynamoen min var dårlig når alt dette skjedde og den er nå byttet, så jeg kan jo prøve å koble det rett på igjen med begge sidene nå. Prøvde med motstand som var like stor som de 3 små halogenpærene som sto fra før men det begynte å røyke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå