Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Selger m3 vader for høystbydende over 6000, fortløpende.

Komplett med seter foran og bak, sidepaneler foran og bak, nakkestøtter, gir mansjett, brekkmansjett og midtarmlene.

Setene er spesialsydd med nytt skinn og blå sømmer som vist på bilder, og eneste av sitt slag.

- Anders.

Denne prisen gjelder ikke til våren. Kun om det blir solgt de nærmeste dagene, da jeg kunne trengt pengene her og nå.

5u3e6a9e.jpgavyruzyb.jpg

Skrevet

Har noen bytteforslag på det, men eneste aktuelle jeg kan komme på pr. Dags dato er coilovers med tüv papirer til m3 og tårnstivere, samt originale M3 skjørt. :)

Skrevet

Ikke at jeg har noe som helst med det, men syns du skal beholde det selv jeg:) Ser halvslitte vader gå for 10.000. Så 6000 for dette blir bare tull!

I tillegg er jo dette nytrukket og helt som nytt. Du får mer glede av og ha det selv.

Skrevet

Ikke at jeg har noe som helst med det, men syns du skal beholde det selv jeg:) Ser halvslitte vader gå for 10.000. Så 6000 for dette blir bare tull!

I tillegg er jo dette nytrukket og helt som nytt. Du får mer glede av og ha det selv.

Takk som sier det! Har dobbelt opp med vader nå, så har ikke mulighet til å bruke begge to. Skulle gjerne kjøpt en coupe å sette det i om jeg hadde de økonomiske midlene..

- Anders :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...