powerfulglenn Skrevet Desember 17, 2013 Skrevet Desember 17, 2013 Hei, kjøper en bmw e34 til fredagen, men må skaffe termostathus på GS allerede imorgen, hva er best? Kompisen min knakk plast termostathuset når han skrudde det på plass.. alu knekker jo ikke? Så er det bare miljø drit at de skiftet til plast? Etter min mening så er jo alu best? Og kjøper med nye pakninger til termohuset, men hva kan jeg bruke dom tetningsmiddel itilegg? Takk for svar er til M50 motoren
mege34 Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Vil si alu er desidert best ja! Trenger ikke mer å tette med så lenge du setter på nye pakninger/oring på termostat/hus (regner med du bytter den i samme slengen) Hvis du må ha noe å tette med utenom så funker rød? Pakningsilikon som tåler varme fra biltema helt ok. Har sjøl kjørt med der istedet for pakning i over et år uten en dråpe lekkasje. sendt from my unicorn using tapatalk
powerfulglenn Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Skrevet Desember 18, 2013 Okei takk gikk for plast pga gs hadde bare det
kje Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 Sjekk ut Schmiedmann.no og Koed.no neste gang du handler. Er en del å spare faktisk og Schmiedmann har mye forsterkede deler som for eksempel alu. termostathus. Få bort rester av den gamle pakningen og gjør rent før du setter på ny. Det er ikke nødvendig med silikon eller lignende.
powerfulglenn Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Skrevet Desember 19, 2013 Takker Men måtte ha det på dagen Men jeg fikk stramma det helt ok og ingen lekasjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå