Markus Skrevet Desember 18, 2013 Skrevet Desember 18, 2013 motor og gir er uskrudd,kommer rett fra koed,er momset inn.Ellers skal alt man trenger for å montere denne i en e30 være med.det meste er nytt,følger også med ny olje,oljefilter,luftfilter,plugger osv.Har ingen dokumentasjon på km stand,foruten en mail fra geir på koed som som sier under 200k.ønker meg 35000.Bor rett utenfor Kristiandsand . mvh Markus
GøranSB Skrevet Desember 23, 2013 Skrevet Desember 23, 2013 si fra om du selger noe løst ser det er ett par ting her jeg kan ha bruk for
Markus Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 det måtte være vist jeg får en kjøper til resten,hva er det du trenger da? er ikke intresert i Audi desverre
Markus Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Nei begynner ikke å selge agregatene løst,vil helst selge alt som et sett,men kan selge motoren for seg vist jeg har kjøper til en del av det som er igjen
Markus Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 Kommer til å prøve å selge dette som ett sett en god stund,ser ut som mange mangler noe, men er ingen som mangler alt desverre
Kris 535i Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 sei fra om du begynner å selle deler,har lyst på spjeldrekka å innsugsboksen
Markus Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Det blir isåfall lenge til,veldig mange som mangler noe,men satser på det er en som trenger full pakke vist jeg bare er litt tålmodig.kan også selge kun motor og girkasse for 30000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå