Kris 535i Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hei, Er her noken med erfaring med MegasquirtPNP G2?? Skulle hatt ett rimlig sprut på min E34 535i turbo Men Veit ikkje helt ka eg skal gå for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hei, Er her noken med erfaring med MegasquirtPNP G2?? Skulle hatt ett rimlig sprut på min E34 535i turbo Men Veit ikkje helt ka eg skal gå for jeg har dette på min e30. det er da en DIY pnp da, men jeg regner med at det blir det samme ? uansett så gir jeg tommel opp. ( tommel gitt fra en med lite erfaring med datasprut ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris 535i Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 jeg har dette på min e30. det er da en DIY pnp da, men jeg regner med at det blir det samme ? uansett så gir jeg tommel opp. ( tommel gitt fra en med lite erfaring med datasprut ) Oki, de e nokk den samme veit du om noken forhandlere i norge eller må enn til USA for å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Oki, de e nokk den samme veit du om noken forhandlere i norge eller må enn til USA for å kjøpe? Det har jeg ikke sjekket ut desverre, men all fornuft tilsier at du burde kjøpe den fra diyautotune.com da jeg vil tro at uansett hvor du kjøper denne løsningen i norge så er det vel få som matcher den prisen du må betale for den du kjøper ifra over dammen legger til 4 gode grunner: God kundeservice Kris 535i reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris 535i Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Det har jeg ikke sjekket ut desverre, men all fornuft tilsier at du burde kjøpe den fra diyautotune.com da jeg vil tro at uansett hvor du kjøper denne løsningen i norge så er det vel få som matcher den prisen du må betale for den du kjøper ifra over dammen legger til 4 gode grunner: God kundeservice God kundeservice God kundeservice God kundeservice ☝ De er raske på levering også+ at om det skjer noe så har du garantitid , og den dekker alle utgifter om du må sende den bort for rep (Selvopplevd) Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Oki då må ej få bestil fra over dammen hehe, god kundeservice e no bra da Har du bredbåndslambda? tenkte å kansje kjøpe de samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Oki då må ej få bestil fra over dammen hehe, god kundeservice e no bra da Har du bredbåndslambda? tenkte å kansje kjøpe de samtidig Ja det har jeg, jeg kjører med zeitronix utstyr som hpr godt overens med tunerstudio . Men det selger de vel ikke der tror jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris 535i Skrevet Desember 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2013 Ja det har jeg, jeg kjører med zeitronix utstyr som hpr godt overens med tunerstudio . Men det selger de vel ikke der tror jeg. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Oki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kris 535i Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå