Concep Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Har en liten ønskeliste til min m50b25. Ønsker å kjøpe 135mm h-profil råder, evt 130 hvis du har 2.8 veiv. Arp bolter til topp, dyser over 650cc, helst høyohm, men begge deler går. Nuke fuelrail, Innsugskam m50b25non vanos. Om du har noe av dette, send meg pm/sms med pris. 40176262 er nummeret. Har du noen andre relevante deler til turbobygg kan jeg også være intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flateland Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Heisann, har plenium til salgs. alu:) Og snart grenrør og turbo + Ws til bud :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2013 Alt det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Skaffet alt utenom innsugskam og nuke. Noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå