rolf m3 Skrevet Desember 19, 2013 Skrevet Desember 19, 2013 Noen som kan hjelpe meg me et lite problem? Har et bakvindu som spretter opp i tider å utider.. Noen som har vært ute for dette? Hadde samme problem på min tidligere e46... Bilen er en 01 stv... Facelift...
Kure Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Trolig har du problemer i ledningsnettet mellom karosseriet og over i bakluken. Vanlig problem at det her oppstår brudd som gir diverse problemer i bakluken....
anbjørn Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 Er nok mest sannsynlig bryteren som tuller. Jeg hadde samme greia på min 02 E46. Glassluke åpnet seg i tide og utide. Jeg vippet av lokket på toppen av bryteren og fjærnet den plastikkdingsen som sitter inni der. Pass på så du ikke mister den lille fjæra og pinnen som er der. Dette kan du enkelt sette på plass igjen i tilfelle problemet ikke forsvinner med å gjøre dette. Det løste i allefall ruteproblemet mitt. Åpning av ruta vil fremdeles virke fra nøkkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå