kjetil1985 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Trenger stag som går fra cab motor,å litt div vaiere. Å jeg tar gjerne imot litt tips ang bytte enten hele cab el trekke den om da jeg er temmelig blank,å justering da den ikke funker Trenger litt div ellers også. Jeg holder til på kløfta,håper noen i nærområdet har litt deler å kanskje lyst til å ta en hobbykveld 45485664 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Litt usikker på hva du er ute etter her, men har en engelsk e36 cab stående som det er igjen en del deler på. Kommer du med en bedre forklaring på PM om hva du er ute etter kan jeg kanskje hjelpe deg Holder til på Fagernes, Oppland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1985 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Klarer du bytte tak,justere osv så dette vil fungere igjen med deler du har liggende? sendt deg pm Har hytte i etnedal,20 min fra Fagernes så klarer du alt dette så takker jeg ja til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovlie Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Har svara deg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå