kjetil1985 Skrevet Desember 21, 2013 Skrevet Desember 21, 2013 stoppet min bmw i går, å 5 min senere når jeg skulle starte dro den kun på starter uten å tenne. lurer på om det kan være luftmassemåler (som allerede var litt ugrei på kaldstart,gikk dårlig på tomgang,mye sikkert pga åpent filter) eller evt veivakselsensor,coil. lenge siden jeg har skrudd på disse bilene å aldri vært borti at de plutselig ikke vil starte 5 min etter. akkurat ladet batteriet da det var enten dårlig el at dynamo ikke ladet opp,men var startet 4-5 ganger etter fulloppladet batteri. håper noen har noen gode tips
kjetil1985 Skrevet Desember 21, 2013 Forfatter Skrevet Desember 21, 2013 stoppet min bmw i går, å 5 min senere når jeg skulle starte dro den kun på starter uten å tenne. lurer på om det kan være luftmassemåler (som allerede var litt ugrei på kaldstart,gikk dårlig på tomgang,mye sikkert pga åpent filter) eller evt veivakselsensor,coil. lenge siden jeg har skrudd på disse bilene å aldri vært borti at de plutselig ikke vil starte 5 min etter. akkurat ladet batteriet da det var enten dårlig el at dynamo ikke ladet opp,men var startet 4-5 ganger etter fulloppladet batteri. håper noen har noen gode tips har ikke feilsøkt den,men er vel typisk tegn på veivakselsensor etter hva jeg har lest meg fram til osv. håper på svar,råd bilen er satt til vinterlagring nå,så blir å fikse den opp iløpet av vinteren. litt kose skruing i pluss grader i desember mnd,ikke hvert år man har den muligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå