rago Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Jeg får ikke varme i kupeen under normal kjøring. Varmen kommer som bestilt når motoren kjøres opp ved 2800-3000 omr og videre. Kjører jeg den så igjen på 1800-2000 omr forsvinner varmen ganske raskt. Slangen som går fra sirkulasjonspumpa og inn torpedovrggen er kald før motoren kjøres på 28-3000 omr. Slangen som går inn i sirkulasjonspumpa er varm også under normal/rolig kjøring. Etter jeg hadde kjørt motoren på 28-3000 omr var slangen fra sirkulasjonsp og inn i torpedoveggen naturligvis blitt varm. Tenker at det kanskje er sirkulasonspumpa som er gåen, men trudde at den enten virket hele tiden eller ikke i det hele tatt. Setter stor pris på noen kjærkomne råd. Bilen er en e34 m50b20 1995 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Vanlig probleme med mangel på varmluft i kupe hvis du har luft i systemet så jeg ville prøvd og lufte skikkelig. Hvis ikke vannpumpen er byttet (noen gang) så er det plastikkskovler på den som blir oppspist med tiden så d kan jo være vært å sjekke. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå