Joystick Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Noen som har vært borti at dette ikke virker? Alle sikringer er hele, har ikke sjekket releer. Når jeg trykker inn knappen går motoren (av og til den foran, og av og til den bak). Skjer ingenting når jeg dytter knappen forover eller bakover. Kan nevne at det lekker vann inn i bilen et sted, er alltid ganske vått på gulvet på førersiden, går det noen ledninger eller noe under her? Kan noe ha blitt ødelagt pga det?
mege34 Skrevet Desember 22, 2013 Skrevet Desember 22, 2013 Hvis du har hatt batteri frakoblet så må du holde inne knappen til takluken (rett opp) i 30sek eller noe sånt får at den skal kobles inn igjen. Styrte en stund med dette selv.. sendt from my unicorn using tapatalk
Joystick Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Skrevet Desember 23, 2013 Ja. Men motoren går jo med en gang jeg trykker inn knappen rett opp? Først går den fremre et lite hakk før den stopper og så starter den bakre å gå.
mege34 Skrevet Desember 25, 2013 Skrevet Desember 25, 2013 Då vet jeg desverre ikke.. Kansje treige skinner og svak motor ? Har du prøvd og smøre de opp litt ? Eller er d umulig og komme til? sendt from my unicorn using tapatalk
Joystick Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Skrevet Desember 25, 2013 Wirene sitter fast pga rust og to wirerør er sprekt så wiren har hoppet ut. Bytter hele saken tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå