Markus Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Trenger 2 bolter/muttere til gotti (g1001 tror jeg de heter) eller tips om hvor man får tak i mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hva er spesielt med gottibolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Desember 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2013 Det er jeg ikke helt sikker på, men det står i hvertfall ikke bbs på dem,det står det på to av de jeg har nå.har kikket litt rundt der dem selger felger og tilbehør uten å finne noen som er like.Har også hørt at de er av titan men det må jeg sjekke opp i vist jeg ikke får napp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Sjekk med Bilprodukter as på 64 83 08 40 Marenlundveien 62020 Skedsmokorset De har det meste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Desember 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2013 takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Hvis de er i titan så kjenner du det garantert på vekten hvis du sammenligner med en vanli bolt.. Titan veier liite. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå