Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 23, 2013 Share Skrevet Desember 23, 2013 Hei. Jeg lurer på hvilke kasser som kan brukes på S38B36? Skal brukes til drifting... På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Ingen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Getrag 280 fungerer vell greit eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Getrag 280 fungerer vell greit eller? Nei det gjør den ikkje ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Eg hadde gått for 530 diesel kasse, må få sveist om clutch huset, men den tåler mye.Getrag 280 ryker garantert etter en stund dessverre. Har hatt en del av dei kassene og det er veldig mangen som har dårlige sync ringer! aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Takk for svar. Ja Getrag 280 er vel de som sitter på orginalt? Er det stor forskjell på clutch husene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Getrag 280 sitter på orginalt ja.. Har hatt 4 av dei kassene Det er litt forskjell ja.. Er vel diesel kasse eller m5e39/e46m3 folk bruker som kjører mye på bane.. Men nok en del jobb å bygge det om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Teigen Lysell Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Takker for hjelpen. Blir nok og finne en kasse som passer rett på i første omgang da tenker jeg. Har en del annet som skal bli ferdig på den nå så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå