mwb Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Hei. Jeg har en e34 m50b20 som begynte å blåse kaldt i kupe samtidig som den kokte. Jeg byttet termostaten på den, da bel den bra i noen timer.. problemene ble litt anderledes. Jeg trodde jeg slet med dårlig lufting pga den fortsatte å blåse kaldt til tider, eller så kokte den. Etter mye styr har jeg funnet ut at den blåser kaldt, så koker der, stopper og starter bilen ett par ganger så går tempen ned omtrent på minuttet å den begynner å blåse varmt i kupe. Da er den fin til jeg evt lar den stå en stund. så er det sanne på nytt. vanntemp kan gå ned til nesten blå, og så opp til midten, osv mens den blåser varmt. Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Er det sånn at den virker fint frem til den er driftsvarm også begynner den å koke og miste varmen Om det er det så har du sprekk i en kjølekanal i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Stort sett har kald luft fra varmeapparat med lite kjølevæske å gjøre, selvsagt kan det være mer andre feil. Uansett... - Har du etterfylt kjælevæske, og luftet systemet ordentlig? - Er det tørt i motorommet? - Forsvinner kjølevæske? Beste er å prøve å utelukke enkle ting før vi skriver Ulv Også syns mange brukere det er hyggelig med beskrivende overskrifter for innlegg på forum, kan til og med hende du får flere svar da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg