KLB Skrevet Desember 25, 2013 Share Skrevet Desember 25, 2013 Hei, plutselig får jeg ikke åpnet via fjernkontroll. Dette er tydeligvis noe ettermontert. Selve fjernkontrollen virker, men dioden i bilen blinker ikke, og får ikke signal. Alle dører åpnes når jeg bruker selve nøkkelen. Tenkte å komme meg inn under dash på førersiden for å sjekke om det er noe enkelt, men jeg får av en eller annen grunn ikke av dekselet. Noen tips? Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KLB Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 SLITER.... Bigtime.... I jula sluttet plutselig fjernbetjeningen på alarm og sentrallås å virke. Jeg brukte nøkkelen og hadde ikke problemer med alarm, og den startet fint. Tenkte ikke noe mer på det. Et par uker senere virket plutselig fjernkontrollen igjen.. Lyckiga gatan. Så i dag, på vei ut fra butikken med armene fulle av handleposer så virket ikke fjernbetjeningen lenger. Jeg låste meg inn i bilen med nøkkelen.... Og alarmen skruddes eg ikke av. Dørene låste automatisk når jeg lukket de, og blinklysene blinket. Får ikke startet bilen. Prøver å ta ut sikringene på modulen som sitter under dash på fører siden... Ikke noen endring. Kobler fra batteriet noen minutter i håp om at det skal resette et eller annet... Ikke noen endring. Ender opp med å bli slept hjem. Har nå koblet fra batteri, og håper det hjelper å stå slik over natten. Hvis ikke sliter jeg veldig. What to do?! Noen som kan hjelpe? Sent from my iPad using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå