Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, plutselig får jeg ikke åpnet via fjernkontroll. Dette er tydeligvis noe ettermontert.

Selve fjernkontrollen virker, men dioden i bilen blinker ikke, og får ikke signal. Alle dører åpnes når jeg bruker selve nøkkelen.

Tenkte å komme meg inn under dash på førersiden for å sjekke om det er noe enkelt, men jeg får av en eller annen grunn ikke av dekselet.

Noen tips?

ba3u3aja.jpg

Sent from my HTC One using Tapatalk

• 2 weeks later...
Skrevet

SLITER.... Bigtime.... I jula sluttet plutselig fjernbetjeningen på alarm og sentrallås å virke. Jeg brukte nøkkelen og hadde ikke problemer med alarm, og den startet fint. Tenkte ikke noe mer på det.

Et par uker senere virket plutselig fjernkontrollen igjen.. Lyckiga gatan.

Så i dag, på vei ut fra butikken med armene fulle av handleposer så virket ikke fjernbetjeningen lenger.

Jeg låste meg inn i bilen med nøkkelen....

Og alarmen skruddes eg ikke av. Dørene låste automatisk når jeg lukket de, og blinklysene blinket.

Får ikke startet bilen.

Prøver å ta ut sikringene på modulen som sitter under dash på fører siden... Ikke noen endring.

Kobler fra batteriet noen minutter i håp om at det skal resette et eller annet... Ikke noen endring.

Ender opp med å bli slept hjem.

Har nå koblet fra batteri, og håper det hjelper å stå slik over natten. Hvis ikke sliter jeg veldig.

What to do?!

Noen som kan hjelpe?

Sent from my iPad using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...