Robert M-Power Gyberg Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hei har en 1994 e36 320i nå har jeg bare 2x12 pioneer campion, og en 1000 rms forsterker koblet opp. men når jeg vrir opp så dimmer det noe helt vilt i frontlysene... Jeg har koblet opp et ekstra batteri, gele, i tillegg til det originale. jeg har også langt 50mm2 opp overalt har kondensator også.. Skal til å koble opp 2 6x9 og to til høytalere på en 4 kanals forsterker i tillegg til det jeg har nå.. Kan det være dynamo? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hei, det høres ut som du har en dårlig forsterker, eller at den er veldig feiljustert. Fjern også kondensatoren din og sett den heller på 4-kanaleren hvis du vil få brukt den. Men som jeg sier til alle andre, DROPP de 6x9 som vil ødelegge alt du har av lyd, og kjøp deg et skikkelig frontsett! Send meg en PM her eller på Julians Lyd og Foto på Facebook, så skal vi nok få ned spenningstapet ditt vesentlig. mvh Julian Sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå