Gå til innhold

2001 530dat, kan bytte i e34 og/eller cross!


adne95
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, husker ikke nøyaktig, men mener jeg ga 60k for gamle 523i'n min, med 176000 på tellern, nesten helt strøken 2000mod (facelift lykter og TU motor), takluke og egentlig mye utstyr.

Og Alpina leppe koster under 1000kr på ebay..

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende :) jeg har hatt min en del år nå, men jeg har ikke enda sett en identisk en :) shadowline touring, med alpina front og aerodynamic bakende :) værdt å næmne er også at det ikke er hengerfeste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke heilt, kan hende jeg vil beholde den og, får den igjen med m-front..

Egentlig nesten identisk til denne, min har litt mindre utstyr og km: http://www.finn.no/46541044 , men han her får neppe solgt til den prisen..

Prisen som står i førstepost her er med litt feil, nå blir mesteparten/alt retta opp i, termostater er kjøpt inn og blir bytta, ska straks gjennom eu så abs-en må jeg ta asap. Wiren til panserlåsen blir og tatt.

så må tenke meg om litt ang verdi etter det, i området rundt 100 vil jeg tro :P

Dukka opp rust på bakluka i vinter og, skulle gjerne tatt det før salg, så den hadde blitt 110% strøken.. kassa har oppført seg eksemplarisk siste månedene og faktisk :P

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bilder før alpina leppe, er vanlig sort skinninteriør, har preface m5 ratt, motorkode m52b25, kan sende bilde til mobilen din hvis jeg får nummeret ditt? er business spiller med cd veksler, har også koblet til aux istede for cdveksleren men den er fortsatt i bagasjerommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...