santho96 Skrevet Desember 28, 2013 Skrevet Desember 28, 2013 Hei! Har en 318 IS motor, M42B18 motor som jeg trenger å finne ut om har enkelt eller dobbelt masset svinghjul! Hvordan gjør jeg dette på den enkelst mulige måtten ? Gjerne forklar steg for steg om det er flere prosesser ? Noen som vet hvor motor nummer står på blokka foresten ? Mvh: Santho
torbfer Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Gå på Gs og slår inn skilt nr og se hvilket svinghjul du har.
santho96 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Gå på Gs og slår inn skilt nr og se hvilket svinghjul du har. Problemet er at jeg kjøpte motoren med en kar som har kjøpt bil men en annen kar som hadde såtte i 318 IS motoren i en 316. Og derfor får jeg ikkje taki regnr :S Noen som vet hvor motor nummeret på motoren er innrissa ? Kan vel ta med det og reise inn til en BMW forhandler og finne ut av det kanskje ?
torbfer Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 M42 har vel dobbeltmasse svinghjul orginalt. Motor nummeret pleier vel å stå langt nede på blokka, nesten heilt i skille med bunnpanna.
santho96 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 M42 har vel dobbeltmasse svinghjul orginalt. Motor nummeret pleier vel å stå langt nede på blokka, nesten heilt i skille med bunnpanna. Tusentakk for svar, dette skal sjekkes ut når jeg skal ut til verkstedet seinere i dag!
torbfer Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Tusentakk for svar, dette skal sjekkes ut når jeg skal ut til verkstedet seinere i dag! Ingen problem.. Men slo inn den motoren på gs bildeler å der står det dobbeltmasse, heilt sikkert noen andre her inne som vett ka som står i dei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå