EndreM Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Med nesten ubrukte dekk. De fulgte med bilen jeg nylig kjøpte. Jeg vil heller ha 18". Er interessert i bytte, gjerne med mellomlegg, begge veier. Er på jakt etter M-Parallel, Style 81, eller evt Style 66. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 hey! hva er dim på dekk, innpress og nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Jeg skal sjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denbak Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Hei! Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2013 Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Tar de for 3000 kan du levere på hurtigruta? Har en kompis som jobber ombord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå