Valder94 Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Heisann, tenkte jeg skulle lage en tråd om oppussinga av E46'n min. Men først litt om bilen; det er en 1998mod E46 318i Sedan i fargen sølv metallic. Jeg kjøpte den tidlig 2013, og har storkosa meg med bilen.Så langt har jeg tetta ei olje lekasje(pakninga mellom oljefilter og blokka), Skifta bremser bak + innmaten for håndbrekk, skifta lykter(xenon nå), tatt olje service, skifta tennplugger, luftfilter, abs sensor v.s.b, løpehjul for dynamoreima, vindusheis førerdør, ny frontrute(farget), og sikkert mer som jeg ikke kommer på! Det som har vært gjort i tidligere hos forgje eier er; skifta starter, bremser forran, eu godkjent, godkjent senka, + nødvendig stell for bilen.Hva som skal gjørest:*Fullføre 2din*bytte stab.stag x2 framme - utført*bytte lykter på bagasjeromslokket x2 - nytt bagasjelokk kjøpt*svarte nyrer - utført*Få ut motor og girkasse for å tette/overhale*fikse rust*ny fram og bak fanger(mtech II eller m3) *Bytte toppdeksel pakning
Valder94 Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Etter en grundig vask Stelle litt med baben <3 Litt rust her og der som må fjernest... løpehjulet som knakk når jeg skulle tette ei oljelekasje Holder på å lage plass til 2din "boksa" jeg lagde til å montere slik 2din fikk plass Kommer sikkert flere oppdateringer om ikke altfor lenge! må bare fikse garasja først
Valder94 Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Skrevet Januar 25, 2014 Vasket og polert Da var det svarte nyrer på bilen! Så nå skal jeg bestille svarte sideblink og svarte blinklys til kjærra Driver fortida å lager "handleliste", skal overhale alle bremsecaliperene, og montere nye bremser både fram å bak.. Etter noen mnd ble det nemmelig kast i de gammle Ellers har jeg montert nytt batteri i bilen, noe som trengtes da det gammle var fra 2008! Har også montert ny sub
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå