2fast4u Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 Har akkurat skaffet meg fullversjon av bavarian technic og tenkte å prøve å kode bort pæreskjekken på div pærer da jeg har en del led her og der. Har googlet fra A til Å men tydligvis ikke så mange som bruker bavarian. Ser at det er coding comands funksjons mulighet til nesten hver hjerne. Men ser ut til at du må ha ei fil å sende inn som en slags komando eller noe. Noen som vet hvordan man koder med bavarian sjenerelt?
TommyFF Skrevet Desember 29, 2013 Skrevet Desember 29, 2013 håper d er ok at jeg slenger meg på her da jeg lurer på det samme, og har Bavarian Technic professional
2fast4u Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Skrevet Desember 30, 2013 håper d er ok at jeg slenger meg på her da jeg lurer på det samme, og har Bavarian Technic professional Det går bra ja:) Har du noen andre triks osv? Fikk dette for noen dager siden jeg. Bare prøvd en gang. Kom ikke opp engine med meg. Så får ikke diagnosert motor men resten. Så lenge jeg har koblet opp og startet programmet så velger jeg e61 og bremsetype og evt gir. Men motorvalget kommer ikke opp. Starter jeg programmet uten å koblet diakabelen i bilen så kan jeg velge motor og engine kommer på listen til venstre øverst som det skal gjøre.. Rart.. Har du mye erfaring/brukt bavarian?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå