bmw520i Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Noen her som har god greie på 3,2 e36 m3 motor? Min stoppet plutselig under kjøring. Er alpha n hjerne på den. Luftmengdemåler er fjernet, ews er programert vekk og motoren sitter i en annen bil. Har målt å sjekket verdier på kam og veiv følere. Disse var sånn de sku være. Bensinpumpa går, men har ingen gnist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Hvis den stopper av seg selv sånn så er det normalt elektrisk feil. Får den ikke tenning så har den normalt ikke tenningssignal fra veivsensoren. Jeg ville prøvd med en annen sensor uansett. Ingen av tennpluggene avgir gnist? Da er det signalproblem. Regner med at du har utelukket en fysisk feil, som at registerkjede har hoppa over et hakk, og ekstremt tett bensinfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Samme skjedde med min og. Da var det hjernen som var gåen.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520i Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hvem programerer om hjernen på motoren da? Helst i går! Kenneth Johnsen, 95739181 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå