M3 Yngve Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Dette er en 85 mod 325, som dessverre er skjøta med ei facelift rumpe. Den jobben er meget proft gjort, men jeg hadde planer om turbo bygg og på BT. Ikke altfor mye rust, mangler en salgs melding på en gammel eier også. Så mulig best som bane bil denne. Kan selges for 5000,- for alt på bildene, ellers kan jeg selge 325 under stell, uten diff og en driv aksel, panser, dører og dasjbord Blir hogd innen 14 dager, om ikke noen kommer å ønsker den hel. Pm eller ring/ sms på: 90141919 Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilla_939 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Har du den ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 er den 100% fri for rust eller er det lakket over ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Den er vel 100% spiker, levert på høggern denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 10, 2014 Share Skrevet Februar 10, 2014 Denne bilen tror jeg at jeg hadde for 5 år siden eller noe. Kan stemme med at den er skjøta i hvert fall. Mangellapp på BT osv. Jeg plukka bare deler av den. Men får man den ikke godkjent når bilen er skjøta? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå