dclemme Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 I helt grei rustfri stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Platen under bilen, fra frontfanger og bakover? Er ikke den plastikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 Platen under bilen, fra frontfanger og bakover? Er ikke den plastikk? Nei, nederste del, som er festet under stenplaten igjen, den er plastikk. Stenplaten er altså den delen der tåkelysene sitter montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Nå også med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonLind Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Fargen på den og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet Mai 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2014 Achatgrün - 500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet August 6, 2015 Forfatter Share Skrevet August 6, 2015 Bump. Selges høystbydende. Hentes Oslo/Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Er vel den som passer 10/85 til 9/87 og cab til 10/90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Er vel den som passer 10/85 til 9/87 og cab til 10/90 Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kepo Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Kan du sende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Kan du sende? Helst ikke. Kan ta med til trøndelag da jeg kjører forholdsvis ofte opp dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kepo Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 Jeg bor sørover..... Jeg skal til Drammen 22. Er du noe den veien? <br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dclemme Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 Jeg bor sørover..... Jeg skal til Drammen 22. Er du noe den veien? <br /> <br /> <br /> Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, er i Drammen, Kongsberg, Notodden et par ganger i måneden. Hvor langt sør bor du? 22. er jeg i DK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå