syveri Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 hei! selger nå en e30 320i, er en 1986 modell med 174xxx på telleren. denne har stått siden 2006 og derfor den lave km standen og lite rust. bilen hadde i utgangs punket veldig lite rust, litt på de vanlige plassene, ble sveiset det lille i gulvet/hjulbuen framme, samme ett lite hull bak. bagasjen og gulvet i kupeen ble pusset ned og rullet med svart benga, motor rommet ble sprøytet med 2k lakk. bilen står uten motor for tiden, men følger med 320i motor med tilsvarende km stand. er såklart litt arbeid igjen for å få den strøken men dette er ett godt utgangs punkt! følger med alt jeg har av deler til e30 panser, ekstra dører, bakluke, interiør deler og masse annet! STÅR I ÅLESUND kontakt på PM for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Pris for kun skallet, begge dørene å sideskjermene foran ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 selges kun komplett da jeg ikke har lyst og stå igjen med masse deler. 15k for hele bilen og alt jeg har av deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Hvor i ålesund står denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 midt mellom moa å byen, hva tenkte du på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanaTURBO Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Ok for jeg kann gi 10 for skallet men har alt annet så gidder ikke mye ekstradeler :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Skallet uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Bump! Pris er diskuterbar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syveri Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå