Gå til innhold

Relocation kit til e46? Hjelp

Anbefalte innlegg

Morn! :)

Skal montere ny dobbeldin spiler i e46en. Slik jeg har skjønt det trenger jeg en såkalt "relocation kit" for å få AC/varme kontroll panelet til å passe. Noen som vet hvordan denne skal monteres? Og må jeg fjerne den forrige som sitter der? Hvis ja - hvordan fjerner jeg den? Fant ikke mange DIYs om monteringen av denne rammen. Flott om noen kan slenge på bilder også ;).

Noen som vet hvilket kit bilen min trenger forresten? 

Ser slik ut, men bare at jeg ikke har Sport knappen og den til venstre for sport knappen :P. (ikke min bil forresten, random google bilde)

e46m3switchunitcenterco.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...

husker dessverre ikke delenr akkurat nå. Anbefaler deg å ta bilde av hvordan bilen din ser ut nå innvendig, og send en e-post til Gsbildeler :) Dem hjelper deg raskt.

Fremgangsmåten er veldig enkel: (NB: Dette er guiden for manuell girkasse - vet ikke hvordan oppsettet er på automat)

1. Du fjerner girkula (dra den rett opp, så kommer den løs)

2. Fjern girkasse mansjetten (skinnet)

3. Du vil nå se 2 skruer (der 1 og 5 gir er). Skru av disse og løft opp dekslet rundt girkula forsiktig

4. Under dekslet vil du nå se 2 nye skruer. Disse holder den gamle rammen.

5. Koble av sigarett tenneren og andre ledninger/sikringer om det er noe, og dra løs, du er ferdig.

Kan hende jeg har glemt noe mellom punkt 3-5. Kan hende det er flere skruer som må løsnes. Hvis det er flere er dem alle synlige :)!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...