Kattlikzm Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Morn! Skal montere ny dobbeldin spiler i e46en. Slik jeg har skjønt det trenger jeg en såkalt "relocation kit" for å få AC/varme kontroll panelet til å passe. Noen som vet hvordan denne skal monteres? Og må jeg fjerne den forrige som sitter der? Hvis ja - hvordan fjerner jeg den? Fant ikke mange DIYs om monteringen av denne rammen. Flott om noen kan slenge på bilder også . Noen som vet hvilket kit bilen min trenger forresten? Ser slik ut, men bare at jeg ikke har Sport knappen og den til venstre for sport knappen . (ikke min bil forresten, random google bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Sendte deg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2014 svart! Tusen takk du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeiKo Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Vet dette er en gamme tråd, men om dere kunne dele løsningen hadde jeg blitt glad. Delenummer på rammen, framgangsmåte osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 husker dessverre ikke delenr akkurat nå. Anbefaler deg å ta bilde av hvordan bilen din ser ut nå innvendig, og send en e-post til Gsbildeler Dem hjelper deg raskt. Fremgangsmåten er veldig enkel: (NB: Dette er guiden for manuell girkasse - vet ikke hvordan oppsettet er på automat) 1. Du fjerner girkula (dra den rett opp, så kommer den løs) 2. Fjern girkasse mansjetten (skinnet) 3. Du vil nå se 2 skruer (der 1 og 5 gir er). Skru av disse og løft opp dekslet rundt girkula forsiktig 4. Under dekslet vil du nå se 2 nye skruer. Disse holder den gamle rammen. 5. Koble av sigarett tenneren og andre ledninger/sikringer om det er noe, og dra løs, du er ferdig. Kan hende jeg har glemt noe mellom punkt 3-5. Kan hende det er flere skruer som må løsnes. Hvis det er flere er dem alle synlige ! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå