Håvar Laugen Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 noen som vet om det er mye styr for å bygge om fra 318 tds til 325 eller 330? vet ikke om det er 3.0 motor til 3 serien jeg men håper på fornuftige svar og viktigst av alt, kan man få det godkjent?
EvoFivo Skrevet Januar 6, 2014 Skrevet Januar 6, 2014 har en m54b30 fra e46 330ci i deler til salgs (231hk/300nm). passer rett på med originale motorfester og er vel uavhengig av hva kasse du har så lenge det er til 6er. men er nok litt styr å bygge om ja, vertfall om det er snakk om bil som skal på vei mtp godkjenning(for de som gjør det).
Håvar Laugen Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Skrevet Januar 6, 2014 blir ikke ombygging om jeg ikke får godkjent den men den motoren høres meget interesang ut pris på den? hva mener du med at den er i deler? vet du hva som evt må byttes?
mege34 Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 mulig jeg tar feil no, men må vell bytte hele drivstoffanlegg og ? RS-Heggem reagerte på dette 1
Håvar Laugen Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Skrevet Januar 10, 2014 tenker mer på hva som må byttes i forstilling! Har sendt mail til BT men de har jo såklart ikke svart enda..
bmwmann24 Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 Jeg hadde og en 318tds jeg ville bygge om til 325tds, endte opp med at jeg skrinla alt sammen grunnet det norske byrokratiet!! Enda jeg hadde dokumentasjon på delene så fikk jeg bare sure miner, men nå ser jeg at det er mange som klarer å få dette godkjennt. Litt rart at vi har forskjellig policy på ombygg i Norge. Virker som at det er trynefaktor ute å går. Lykke til
Håvar Laugen Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 blir vell ombygging så snart jeg får en donorbil men virker som om det er mye sære folk på biltilsyn å eløers som prøver å stoppe alt for de som vil bygge om bilene sine. synd men sant..
EvoFivo Skrevet Januar 18, 2014 Skrevet Januar 18, 2014 den er demontert for å ta kontrollmål av sylindervegger og stempel. forrige eier påsto at det det var skjørtebank men det var 2/6 stempel som var sprekker i. den ligger helt demontert i Askvoll, Sogn og Fjordane. men når du tenker bygg som skal godkjennes er ikke det motoren for deg tror eg;)
Håvar Laugen Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Skrevet Januar 27, 2014 hadde vært morsomt med 3.0 motor, mulig det blir godkjenning av 2.5 motor og evt 3.0 etter hvert. vet ikke hvor ulik i utsenede de er jeg..
EvoFivo Skrevet Februar 2, 2014 Skrevet Februar 2, 2014 er noe forskjell på de... fått tak i donor bil nå da?
Håvar Laugen Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Skrevet Februar 12, 2014 har ikke fåt tak i donorbil nei, tråler blocket.se ofte og bare venter på å finne en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå