Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om det er mye styr for å bygge om fra 318 tds til 325 eller 330? vet ikke om det er 3.0 motor til 3 serien jeg men håper på fornuftige svar :) og viktigst av alt, kan man få det godkjent?

Skrevet

har en m54b30 fra e46 330ci i deler til salgs (231hk/300nm). passer rett på med originale motorfester og er vel uavhengig av hva kasse du har så lenge det er til 6er. men er nok litt styr å bygge om ja, vertfall om det er snakk om bil som skal på vei mtp godkjenning(for de som gjør det).

Skrevet

Jeg hadde og en 318tds jeg ville bygge om til 325tds, endte opp med at jeg skrinla alt sammen grunnet det norske byrokratiet!!

Enda jeg hadde dokumentasjon på delene så fikk jeg bare sure miner, men nå ser jeg at det er mange som klarer å få dette godkjennt. Litt rart at vi har forskjellig policy på ombygg i Norge. Virker som at det er trynefaktor ute å går. 

Lykke til

Skrevet

blir vell ombygging så snart jeg får en donorbil :) men virker som om det er mye sære folk på biltilsyn å eløers som prøver å stoppe alt for de som vil bygge om bilene sine. synd men sant..

Skrevet

den er demontert for å ta kontrollmål av sylindervegger og stempel. forrige eier påsto at det det var skjørtebank men det var 2/6 stempel som var sprekker i. den ligger helt demontert i Askvoll, Sogn og Fjordane. men når du tenker bygg som skal godkjennes er ikke det motoren for deg tror eg;)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...