mege34 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 har en e34 525 tds som jeg nå vurderer og selge eller bytte i noe annet. bilen har trillet 380 men bærer ikke preg av dette på den tekniske siden. motor har gått ca 100-120 mindre en bilen. tror jeg har papirer på dette! bilen har vært i daglig drift helt frem til nå. da jeg fikk bilen var det defekt tenningslås. jeg har ikke giddet og se særlig på det så har bare koblet til en tenningslås fra biltema, funker fjell den. det er skinnseter og sportsratt i bilen ingen rifter eller noe, ganske fint. det er nylig byttet: håndbrekksko med fjærer, bremseskiver og bremseklosser bak demper, fjærer tårlagre hele veien rundt står på 55/35 senkesett. har TUV papirer på det, men gikk gjennom eu kontroll. en bærearm forran et casterstag forran begge styrestagene forran klikkestag forran dieselfilter dieselpumpe i tanken. følger med helt ny starter da den som står på er dårlig (alltid fått start men spinner på starteren av og til) følger også med nye traversforinger bak (fikk feil på eu) grunnen til at jeg vurderer salg er fordet at dieselpumpen på motor begynte og lekke diesel forrige uke og jeg vil ikke begi meg ut på pakningsbytter på den. bilen skulle vært på eu kontroll men etter at pumpen begynte å lekke gikk lyset litt for meg. det som mangler for etterkontroll er: bytte traversforinger bak. de følger med. feste venstre nærlykt. ene festet er løsnet i lykten så den kan beveges med litt makt. bytte pakninger i dieselpumpe, regner med den ikke går gjennom når den lekker sette i slitevarsler til bremsene, under hundrelappen hvis jeg ikke tar feil ellers så er tempmåler i bilen død, det er sensoren som sitter i toppen som er defekt, ca 200kr for ny. motor har ikke kokt og værken bruker eller lekker kjølevæske eller olje! kan muligens følge med 20 +20 mm spacere med tilhørende bolter motor gir og driverk virker veldig bra og motoren går så snillt en sekser diesel kan gjøre, men høres jo ikke akuratt ut som diesel med en gang den passerer 2-3000 omdreininger tror tidligere eier byttet turbo i den for et par år siden og så den skal holde. sleten i lakken og to farger, panser og forskjermer er byttet. liten bulk venstre bakdør og litt overflaterust rundt omkring men ingenting alvorlig. ser veldig fin ut under for rust, er litt i jekkfester og ett som bør byttes med tiden. er åpnen for bud og bytteforslag men må ikke vekk, hvis ingen betaler beholder jeg heller bilen og alle deler til neste gang det kommer en e34 på tunet. så nokken bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 og byttet returslanger til diesel og luftfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Rustli Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Int. I å bytte i volvo v40?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Kansje. Send bilder og info på pm sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 usikker på hva den er verdt når som pumpen lekker men hadde bud på 25,- før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Skiltene blir levert til helgen hvis ingen skal ha den med skilt på Åpen for bud. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPF Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hvor på pumpa er det den lekker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Har bare sett at den lekker på undersiden av pumpen. Ned/inn mot blokken sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Jeg vil ha rattet ditt Mege34, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 har skaffet ny bil så er nå kun salgs som gjelder. Jeg vil ha rattet ditt Mege34, hehe trenger kansje det i nye bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadForX Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Solgt? Hvor mye skal du evt. Ha for den ? Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Bilen er nok borte vekk. Har bare litt deler igjen no.. Sent fra min T18+ via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå