mtp Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hei, er det noen som har en lur ide om hvor man kan hente strøm til spiller fra i en e91? har montert en 2-din alpinespiller og den krever en ekstra pluss tilførsel, som tenner og slår av spiller av seg selv vil at den skal slå seg på når jeg starter motor, og slår seg av når jeg går ut av bilen og låser, akkurat som den originale spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 http://www.artipot.com/articles/491098/how-to-install-aftermarket-radio-in-bmw-e90.htm Les hvordan du henter remote som er det du mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 http://www.artipot.com/articles/491098/how-to-install-aftermarket-radio-in-bmw-e90.htm Les hvordan du henter remote som er det du mangler takker for svar:) men jeg fant ikke der det står hvor man skal hente strøm til spilleren? eneste det stod om remote var til forsterker, og det er ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hva med å måle seg frem til en kurs som har pluss med tenningen på da?? Eller kjøpe riktig isoadapter MED canbus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hva med å måle seg frem til en kurs som har pluss med tenningen på da?? Eller kjøpe riktig isoadapter MED canbus ja, jeg får prøve en gang til ;p må bare finne noe annet å måle med enn fluken min.. alt for store målepinner til å få kontakt.. adapter med canbus ble vurdert først, men jeg tenkte at vis jeg får til å koble til en plass der jeg får spilleren til å gjøre som jeg vil, så slipper jeg å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 7, 2014 Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvis du har remote til forsterkerne dine, trekker du bare en ledning derfra og inn på den røde på spilleren din Gul er konstantstrøm og rød er tenningsstrøm/remote. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Hvis du har remote til forsterkerne dine, trekker du bare en ledning derfra og inn på den røde på spilleren din Gul er konstantstrøm og rød er tenningsstrøm/remote. det vil ikke fungere siden remoten til forsterkerne får strømmen fra spillern, og spilleren vil ikke slå seg på uten at den får tenningsstrøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Det funker nok ikke nei. Men kan du ikke kjøpe et multimeter på biltema da? Eller bruke en sånn sak med pære å nål så du kan stikke i ledningene for å finne strøm. Så er det vel kanskje en ide å måle på ledningene til tenningslåsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Må ha vært rusa på noe.. Beklager. bmwe46sedan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Det funker nok ikke nei. Men kan du ikke kjøpe et multimeter på biltema da? Eller bruke en sånn sak med pære å nål så du kan stikke i ledningene for å finne strøm. Så er det vel kanskje en ide å måle på ledningene til tenningslåsen Jeg har målet rundt over alt i bilen, og fant noen plasser jeg kunne koble på, men ble frarådet å koble meg på sånn som tenningen i disse bilene. var visst noe veldig finelektronikk som kunne ta skade av det.. så nå har jeg kjøpt meg plug&play can-adapter burde fungere fint med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtp Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Må ha vært rusa på noe.. Beklager. hehe fort gjort;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå