Oberland Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 Lurer på å kjøpe en Quaife diff til 6-serien min, men lurer på om noen har prøvd en slik før, eller kjenner godt til de? Lurer vel mest på om de tåler effekten jeg skal ha.. Ellers ser jeg kun fordeler
FritzP Skrevet Januar 7, 2014 Skrevet Januar 7, 2014 På 7.1.2014 den 0.09, Oberland skrev: Lurer på å kjøpe en Quaife diff til 6-serien min, men lurer på om noen har prøvd en slik før, eller kjenner godt til de? Lurer vel mest på om de tåler effekten jeg skal ha.. Ellers ser jeg kun fordeler Quaife er ikke det samme som en Torsen-diff, men når det er sagt så ville jeg ikke hatt betenkelighet med styrken til den med mindre du kjører med vesentlig mer effekt enn originalt. Så lenge du har begge hjulene i bakken så virker Quaife fint, problemet kommer med hjulløft, men jeg tror nok ikke du vil ha problemer med det på din 6-serie. Dette er mer et problem på løpsbiler i rally/rallycross hvor en slik type diff er lite egnet.
Oberland Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Skrevet Januar 7, 2014 Men viss jeg skal ha minimum 800hk og coilovers da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå