Gå til innhold

Felger, innpress osv

GameCube
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, sitter fortiden og ser etter nye felger til min e90, men finner mange fine felger som er både til e46 og andre modeller, så eg lurte på kordan blir det med min bil f.eks som har eit inpress på 34 og bruke f.eks e46 felger som har eit innpress på 42, går dette greit eller er det ein regel som er at du kan kun ha max 3 mer inpress en det som er på bilen din :P

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, sitter fortiden og ser etter nye felger til min e90, men finner mange fine felger som er både til e46 og andre modeller, så eg lurte på kordan blir det med min bil f.eks som har eit inpress på 34 og bruke f.eks e46 felger som har eit innpress på 42, går dette greit eller er det ein regel som er at du kan kun ha max 3 mer inpress en det som er på bilen din :P

Takker på forhånd :)

Maks tillatt sporviddeøkning er 7mm pr side.

Hvis utgangspunktet er ET34, så kan du bruke felger med ET27. Bruker du felger med ET(innpress) 42, så vil det påvirke sporvidden negativt, hjulene kommer midt under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks tillatt sporviddeøkning er 7mm pr side.

Hvis utgangspunktet er ET34, så kan du bruke felger med ET27. Bruker du felger med ET(innpress) 42, så vil det påvirke sporvidden negativt, hjulene kommer midt under bilen.

okri der fikk eg svaret på ka eg ville vite, tusen takk :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...