Gå til innhold

Max motor efekt i en e36?

Tber
 Share

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en 1995 bmw e36 320 cab og holder på og sete på seidl styling :) Jeg har lyst og sette in turbo og ha rund 220hk. må jeg da gjøre noe med noe annet på bilen for eksempel bremser opphen fjreinger eks? :) all info hjelper :) på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må og må, skal du få det godkjent er det avgass som blir problemet. Først må du få alt til å fungere med turbo, motorstyring etc som er mye jobb i seg selv. For 220hk tror jeg faktisk at jeg hadde beholdt de originale bremsene, da dette er marginalt mer enn 325 kom med, som har samme bremser som 320. Har du vurdert og bytte til b25 istedet?

Med turbo framskynder du subframe disaster, så det kan være verdt å ta en titt hvordan det ser ut under, og evt sveise inn forsterkninger. For det kommer ikke til å ta lang tid før du synes 220hk er for lite og justerer opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt på å bytte til 325 ja. den har jo 190 hester og den kan jeg chippe op til 220. men hvis jeg skifter må jeg byte hjernen i motoren da eller kan jeg bare legge in 325 mapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...