Trulsjoha Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Ønsker å bytte min 325i mtechII i et m3 e30 karosseri uten motor og gir. rust er inget problem. Bilen selgest IKKE, ønsker kun å bytte, om noen har et m3 karosseri. (trenger ikke å være orginal m3) Orginalt utstyr bilen kom med: Sperre 25%.sort sportskinn.digital klokke med utetemp.sort taktrekk.servo.abs.el vindu.el speil.takluke.Mtech II pakke. Er et lite rusthull i bagasjerom som lett å sveise, noen bobler fremme ved vindu og noe rust i hjulbuer bak. ellers i dørk, motorrom og generelt resten av bilen er bra for rust. km stand er 160.xxxkm. følger med servicehefte. importert i 2009. En eier frem til import. bilen står lagret i garage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Oijoij Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dan0o Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Synd du ikke var interessert i rent salg. Pen bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Vel, grunnen til at jeg ikke selger, er for at jeg overhode ikke vil kvitte meg med denne, med mindre jeg får tak i et m3 karosseri, hehe, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar79 Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Jeg kan kjøpe bilen din, så kjøper du denne: http://bimmers.no/topic/775036-e30-325-karosseri-med-m3-bak-fremskjermer-i-stål-selges/ turboSvein reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Desverre, der mangler jo nesten "alt" for å få m3 ut av det karosseriet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Truls muli vi får hiv oss i bytting av m3 skjerma på din istede:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 E facelift, trur ikje d blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten325i Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Joda d går d å har sett d før:)?men Bæst me gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 veldig veldig lyst på bilen men har ikke no M3 karoseri har penger og alt men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Februar 2, 2014 Share Skrevet Februar 2, 2014 hei, er du int i å bytte i e34 karosseri med m5 understell og m3 motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsjoha Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2014 Desverre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsolbu Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 hvis du er interessert i rent salg en vakker dag så send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Hva mener du denne har av verdi i kr ?? Erga reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå