bmwm3power Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Hallo eg ønsker og kjøpe en bmw e36 m3 den må helst være godkjent og i grei forholdsvis fin stand, maksprisen min ligger på 150k kom gjerne med bilder info! kommer og henter kor i landet det e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Simon Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 heia... jeg har en e36 m3 sedan,eg tenkte eg sko selga til våren... bilen er i veldig og stand. Den er ombygd fra en cab som ble impotert i fra Tyskland. send meg en melding på 91520721,så kan eg senda deg bilder og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3power Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMMERSM5 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Hei. Jeg har en E36 M3 Coupe Send meg en melding på 46637006 så kan jeg sende bilder ps: Denne er helt orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå