Gå til innhold

problem med chassinr og papirer på banebil

Share

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har et problem her og søker råd her.

For litt over 1 år siden kjøpte jeg meg et prosjekt, som skulle bli banebil, og bilen er en e28 M535i

Sveiset den for rust, spanderte på den masse gromme deler og jobbet som bare det med bilen.

Den er momset inn fra sverige og brukt på bane og iskjøring.

Jeg har ikke papirer på bilen, heller ikke han jeg kjøpte den av, stolte på han si han er bekjent.

Nå som bilen er så si klar så tenkte jeg å få noen papirer på den.

Svingte så innom biltilsynet, men de fant ingen ting på dette chassinr som hører til bilen (wbada7109c7980472)

Ringte så tollvesenet men de hadde heller ikke dette i sin database...

Så hva gjør jeg nå? Bilen har jo gått med prøveskilt og på bane før uten noe problem...

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om dette er gamle martin sin og dem i drammen så er det ikke en orginal M535i såvidt jeg vet.. Det er en 528 82 mod..

prøveskilter har ikke noe å si, da du trenger kun oppgi chassinr og di sjekker ikke opp dette da. pga du kan leie prøveskilt på en svensk bil som du skal hente f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troor det kan gå greit på gatebil, men evt powerdrift og vognlisens så må du ha papirer... kommer ikke langt uten.

Og om jeg skulle blitt stoppet av onkel ute på prøveskilt så er det jo greit me papirer på bilen... vil den da bli konfiskert? Om de skulle tro det var tjuagods eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...