Dekkbrenneren Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Heisann. Har et problem her og søker råd her. For litt over 1 år siden kjøpte jeg meg et prosjekt, som skulle bli banebil, og bilen er en e28 M535i Sveiset den for rust, spanderte på den masse gromme deler og jobbet som bare det med bilen. Den er momset inn fra sverige og brukt på bane og iskjøring. Jeg har ikke papirer på bilen, heller ikke han jeg kjøpte den av, stolte på han si han er bekjent. Nå som bilen er så si klar så tenkte jeg å få noen papirer på den. Svingte så innom biltilsynet, men de fant ingen ting på dette chassinr som hører til bilen (wbada7109c7980472) Ringte så tollvesenet men de hadde heller ikke dette i sin database... Så hva gjør jeg nå? Bilen har jo gått med prøveskilt og på bane før uten noe problem... Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 om dette er gamle martin sin og dem i drammen så er det ikke en orginal M535i såvidt jeg vet.. Det er en 528 82 mod.. prøveskilter har ikke noe å si, da du trenger kun oppgi chassinr og di sjekker ikke opp dette da. pga du kan leie prøveskilt på en svensk bil som du skal hente f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Daten für die Fahrgestellnummer: 7980472 Typschlüssel: 4171 Katalysator: ohne Sichtschutz: nein Lenkung: links Getriebe: manuell Baureihe: E28 Ausführung: Europa Bezeichnung: 528i Motor: M30 Karosserie: Limousine Produktionsjahr: 03/1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Vet ikke om noen martin nei, men ja kan stemme det andre du nevner. Hvem solgte han den til da? Er jo desperat etter noen papirer, elle finne en eller annen form for løysning ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 uansett... om du ikek har noen form for papir fra sverige er du like langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Han martin og co, er det noen bekjente av deg det morten? Eller er dette håpløst å få på bane? Brukt så vannvittig med peng og arbeidstimer så drid dette her for å si det milt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 kjenner han ja. men ikke resten av folka. di kjøpte den vell og av en kar i norge tror jeg. trenger du norsk bil for å kjøre på banen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2014 Troor det kan gå greit på gatebil, men evt powerdrift og vognlisens så må du ha papirer... kommer ikke langt uten. Og om jeg skulle blitt stoppet av onkel ute på prøveskilt så er det jo greit me papirer på bilen... vil den da bli konfiskert? Om de skulle tro det var tjuagods eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 det kan nok stemme bra det siste.. og da sliter du med å bevise att du har kjøpt den og da er den borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 har du tilfeldig det svenske reg nr da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Nei har ikke det heller :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå