Concep Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46181812 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovdekkservice Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Bytte i 2 dørs 325 e30? HovDekkservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salley Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 har du bilen endå? pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Ikke interessert i bytte, men kan ta ett 325 rullende karosseri som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovdekkservice Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Har ett 4 dørs 320 karosseri med 325ix motor i, men det er vel sikkert ikke interessant? HovDekkservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Nei trenger ett 2 dørs isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovdekkservice Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Oki, kunne fått bilder av motor rom og inni bil? HovDekkservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Legger ut noen fler bilder når jeg går av fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovdekkservice Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Flott HovDekkservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Oppdatert annonsen litt. Selges laaaaangt under selvkost. Fuelcell på bildet i bagasjen kan følge med for en liten slant, den har innebygd vdo tankmåler og det er lagd skvulpetank i bånn, så catchtank behøves ikke. Smart påfyllningsløsning som kan settes der originalt påfyllingsrør går ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovdekkservice Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Bilde av motor? HovDekkservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Masse nye bilder Legger også ut på finn idag, noe dyrere. 43000 er Bimmers pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Kan ikke tenke deg og selge motoren og kasse løst som en pakke? Har en e30 med 325 understell og nybygd bur, uten takluke og 2 dørs. Men vill egentlig ha det karosseriet selv Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Cash is king, komplett bil Har mange interesserte nå, så ryker nok fort. Førstemann til mølla. 50 000 for bilen med mtech2 stylingen, uten att jeg tar noe fra bilen selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Har oppdatert annonsen litt med nye bilder av motor og rust som finnes. Mtech styling blir på bilen. Jeg har tatt av panser og spoilern, så selges med org panser. ( hvitt ) Var å skrudde på bilen istad. Da røyk fødepumpen, så den har nok vært dårlig lenge og er antagligvis derfor den ikke har fått nok suppe på høyt ladetrykk. Det ender nok med att jeg monterer fuelcellen før salg, så det problemet er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå