stuperen Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Hei. På min M635csi har jeg problem med temp.reguleringa.Problemet er følgende: Når den står på laveste stille,så blåser det kaldt(som det skal).MEN så snart jeg justerer litt opp,så blåser det FULL varme.Antar at det er en motstand eller noe sånt.Men noen som kan bekrefte/avkrefte det og evt fortelle meg hvor den er lokalisert.Gjerne med bilde eller noe.Gode råd mottas med takk.
xLoke Skrevet September 7, 2014 Skrevet September 7, 2014 Hei! Muligens litt sent men hvis du ikke har funnet ut av det; Det sitter en elektrisk styrt ventil på torpedoveggen, bilens venstre side (sees lett ovenfra). Denne slipper varmt vann inn i registeret basert på info fra tempsensor og tempregulering inne i bilen. Gummien på selve ventildelen blir dårlig, og dette gir enten "av" eller "på". Enkel sak og skifte, men hvor den skaffes, tja si det...................
stuperen Skrevet September 10, 2014 Forfatter Skrevet September 10, 2014 Heisan. takk for svar. Har igrunn funnet ut av det samme.Fikk tak i bare innmaten på Ebay. Du mener nr 1 på tegningen evt nr 12 (den jeg kjøpte)? ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå