D.Toft Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 er det mulig å bytte stab stag forran på en E38 uten å måtte demontere HELE forstillingen? har fått fatt i 22.5mm stab stag, så dette må jo monteres.
K-E Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 En skru på hver side, fire under. Løft opp begge framhjulene, så er det ikke noe press på staget
D.Toft Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 så bare å demontere stablinkene på hver ende og demontere klavene under, så er det å vri det ut?
K-E Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Hehe, neida, det er dessverre ikke så enkelt Nå finner jeg dessverre ikke igjen guiden som viser nøyaktig hva du må skru av, men det er en del. Det enkleste er å bare løsne stablinkene og klavene og strategisk løsne en og en ting etterhvert som du lirker det utover Selv hadde jeg bare skjært av det gamle, siden du uansett skal bytte det. Så slipper du å streve med å få det både ut og inn igjen.
D.Toft Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Skrevet Januar 11, 2014 pokker, haha gidder ikke skjære det gamle. kjipt å ikke få på plass det nye får sette av en helg og begynne på det da tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå