Styve'n Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 hei. har en bmw e34 525ia 1989mod. i går blei plutsi lysa svakare og abs lampa begynte og lys. og når eg stoppa bilen var der ikkje støm til og starte virka det som. lot bilen stå ei stund så starta den igjenn. skulle flytte den til en anna parkering så mista eg alt av lys og intrumenter akurat som strømen forsvant. lade lapa lyste ikkje. når eg flytta bilen trefte eg nokken slag holer i veien og plutsli hadde eg maksimalt lys og aldt funka fint abs lampa slunka. fekk kjørt heim og parkert. i dag starrta bilen fin og aldt funka. så plutsli når eg var ute og kjørte blei lysa svakare så eg for til en kompis og parkerte der. lot bilen stå ei stund og fekk start igjenn uten problem og aldt virka. kom meg nesten heim så mista eg aldt av lys og intrumenter og bilen stoppa fekk såtte den i nøytral og trilla inn til naboen. no står den der og vill ikkje starte! nokken som har nokke tips /inder/ råd om ka som er gale? mvh fortvila BMW eiger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Sjekk at kablene på batteri sitter godt på plass uten irr eller drit på polene. Hovedsikringen i nærheten av batteriet. Joringspunkt til batteriet. Brudd i kabler. Bare noen ting å sjekke. sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå