Gå til innhold

Pen BMW E34 525TDS selges.


Bimmerfru
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Da har jeg gått til innkjøp av E61, og selger nå gamle gliset mitt..

Fra finn.no annonse:

Det er med et tungt hjerte jeg nå legger min E34 525TDS ut for salg.

Bilen selges grunnet kjøp av nyere bil, og har vært i daglig drift frem til skrivende stund.

Motor, gir og drivverk går mykt og fint, på tross av høy km stand og alder.

Komplett servicehefte frem til 230.000 km, etter dette har vi utført oljeservice selv.

Utstyr som kan nevnes er:

Skinnseter, den store kjørecomputeren, cruise control, airbags, el sidespeil, el vinduer, klima og AC annlegg, sportsunderstell, elektrisk panorama soltak, H&R senkefjører godkjent i vognkort ++.

Det er gjort svært mye med bilen de siste årene, blant annet er nivåreguleringen bygget om til vanlig dempere, dieselpumpe er totaloverhalt hos Fyksen i Elverum, ny vannpumpe, nytt løpehjul på vifteregister + ny reim, nye glødeplugger, ny hoved dieseldyse, overhalt bremsekalipper venstre foran, traversforinger begge sider er nylig byttet, nye stabstag foran, nytt diesel partikkelfilter, tur og returslanger er byttet bak i tanken, nye hovedlykter med angel eyes, ny olje på girkasse på 330.000km, + generelle slitedeler.

Bruker ikke olje, og er relativt gjerrig på dieselbruken på tross av alder.

Karrosseriet har noen lakkskader og overflaterust, samt overflaterust i kanaler og rundt dørlister. Nye dørlister medfølger.

Det er noe plukk teknisk, som at bakdempere bør byttes og hjullager venstre foran bør byttes.

Medfølger o.k sommerdekk på 17" BMW felger, og bra Nokian Hakka 7 piggdekk på alufelg.

Bilder se link!

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=46116804&ref=ads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...