cossyman85 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hei, jeg har en ganske grei E30 coupe pre face 1987 mod for salg. Bilen er alpine hvit, 318i km er 82 000km Den hadde godt 74 500km da jeg kjøpte den Jeg har kjøpt den av en som har eid den siden den var ny. han bor midt i drammen by, og har kun brukt den fram og tilbake til jobb, som og var i drammen, så den har ikke dratt på noe km. da jeg kjøpte den var den en del påbegynte rust flekker som jeg tok med en gang. men jeg er ikke noe fliink med karoseri så de flekke er kommet til bake. det er ikke noe rust hull, ikke under heller, men en hjulbue bør kansje byttes.? Se Bilder. Planen min var og sende den bort i vinter og få den helv lakert. men jeg har for mange prosjekter, og for liten plass. + att når jeg hadde den på jobb her så er det noen som har Kjørt/Rygga på bilen ser ut som henger feste som har truffet rett under støtfangeren på førersiden og ødlakt nedere frontplate.. Bilen skulle ha vert eu godkjent for ett par mnd siden. før eu må hjul lager h.b byttes, og begge bremse skiver forran, da dette har stått seg i hjel. Bilen står med skilt den dag i dag og her helt kjørbar. Så denne bilen søker en som kan karosseri Pris antydning er 20 000.- eller h.b.o 15 000.- Bilen står i lier/drammen Tlf 90910400 e-post Djohnson@live.no eller pm Ha en fin Kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossyman85 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå