520turbo Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Blåser bare kaldt i varmeapparatet mitt, noen som har vært borti lignende problem på 318 e46? På Diagnosen så får jeg opp: 1702 Ekstra vannpumpe, till.-/kupevarmer jordkontakt Er ikke termostaten, og jeg har prøvd å lufte kjølesystemet etter beste evne.. Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Hadde samme problemet på en e46 316 00mod. Sjekk om vannventilen til varmeapparatet åpner, hvis den gjør det så du nok som meg bytte varmeregisteret desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520turbo Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Hvordan sjekker jeg om den åpner da? Var varmeregisteret ditt tett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520turbo Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 På diagnosen så får jeg opp: ¨1702 Ekstra vannpumpe, till.-/kupevarmer jordkontakt¨ Noen som kan tyde det for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå