hanzhe Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Skal gjøre innkjøp av ny støtfanger bak til min e39. Har søkt litt rundt på forskjellige nettbutikker, og tok også turen innom ebay hvor jeg fant dette produktet: http://www.ebay.com/itm/BMW-5-E39-REAR-BUMPER-M5-M-TECH-LOOK-/221331766378?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item338866bc6a&vxp=mtr Noen innspill? Jeg er litt småskeptisk, men selv med moms og toll blir den noe billigere enn fra parts24 f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathiasgranberg Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 dette er glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Kan gi deg E39 bakfanger til 2190,- med alt av lister og deler. Topp kvalitet 100% passform. Vær klar over at det finnes mange varianter av støtfangere - vi har solgt fra forskjellige leverandører og vet hva som er bra og hva som er dårlig. Glassfiber må du ikke vurdere en gang - PP eller ABS plast er det som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2014 Mange takk, parts24 Settes stor pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå