320i e36 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hei vurderer å bygge turbo men prøver å sjekke opp litt hva som kan brukes om igjen og hva som trengs nytt. Tenker å ha rundt 250-270 hest på en m52b25. Hvor masse tåler egentlig original innsuget? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Har ikke peiling på hvor mye du kan få ut med orginal innsug, men det skal nok ikke være problem å hente ut såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Ok takk for svar. Har litt lyst å bygge på auromat girte bil. Men tia vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 når du bygger turbo på automat, tror jeg det kreves litt ombygging i girkassen ville ikke anbefalt dette. rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Ikke noe problem det, Hold deg under 08-0,9 bar om du skal holde motor så orginal som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Så vidt jeg har forstått så tåler ikke automatkassene så mye mer en orginal kraft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå